Monday, November 21, 2011

pandai lak kau saked aty , bila kau buad aku saket aty kau pk tak ?!!

memang kau suke hati aku sakit , memang kau suke kan ? kau puas bile dpt tngok aku nangis . 
aku tak taw ape penyakit kau , tbe tbe nak mara aku . 
weyhh  , salah kea aku tnye ? bile aku tak tnye , kau mara aku , kau ckp aku tak pedulikan kau . 
tapi bile aku tnye kau , kau ckp aku tak denga cite kau smpai abish . 
apew masalahnye law aku tak denga cite kau smpai habis ?
kau sengaja nak carik point na mara aku . 
takpe . lepas ny aku tak kan masuk campur cerite kau . aku takan bgy respond ape ape pown . 
aku denga je cite kau . pastu aku ckp okey . tuu jeee . 
aku akan engad bnde tuu smpai matii . 
lepas ny aku janji kt diri aku yg aku takkan masuk campur hal kau . 
takan menyampuk ckp kau langsung . 
aku ingt ayat aku  . 
kau cakap kau sakit nan aku an ?
kau ckp aku sial an ?
kau ckp aku kotor kan ?
okeyyyy . chill , aku engad sue wehhh . 
aku engad . n one more thing aku na bgtaw kau . 
aku tak sakit hati . 
aku tak sakit hati weyhhh . 
sumpah tak saket atyy . 
kau ckp mcm tuu . kau pk aku takde perasaan kea ?
kau cakap yang aku dah tak pandai jge hati kau . dah tak pandai jge perasaan kau . 
dah tak pandai pujuk kau . yuppp . memang aku mcm tuu sekarang . 
aku taknak buad kau sayang kt aku , 
aku nak buad kau bncy kt aku . 
aku na buad kau tngglkan aku . 

aku nak bgtaw kau something . 
aku dah tak tahan na simpan sumenyeee . 
sbb aty aku da teramat amat saket sekarang ! 
saket ! mcm kau tikam aku pakai pisau dari belakang . 
teramat pedih . 
mcm luke luke yang kau tikam tadi kau letak air limau . 
pedih sgt smpai aku da tak mampu nak tahan air mata aku . 
aku biarkan diri aku nanges sbb kau 
aku biarkan semua . 
sekarang tibe masa aku luah sumee . sumeee . 

aku cube jadi yang terbaik untuk kau , 
kenapa kau takley nak hargai aku ?
aku tanya je tdy . 
kenapa kau nak maki maki n mara mara aku ?
salah kea aku bertnye ?
tiap tiap hari , aku risau kalau perangai lama kau datang balik . 
semalam, kau baru bgtaw aku pasal azza budak perak , budak TAGGED . 
bpew bnyk agy kau nak sakedkan aty aku ?
mule mule perangai kau buad tagged tuu . 
sekarang perangai kau ISAP ROKOK . 
weyhh , jgn pk kau hebat , 
kau ley lawan syarat aku .
kau ckp aku bnyk berubah . 
sebenanrye kau yang berubah , 
sbb PEREMPUAN2 kau tuu . 
time aku MINX CLASH kat kau pasal TAGGED , 
kau taw ta mcm mne hancur luluh hati aku mse tuu ?
ya ALLAH , hanya TUHAN jee taw perasaan aku . 
aku sedih nape kau tak berubah . malah kau makin TERUK . 
aku bagi kau PELUANG , kau TAK HARGAI . 
aku taw KAU DAH TAK PERLUKAN AKU . 
jangan SEKSA aku mcm ny . 
aku TERAMAT TERSEKSA . 
aku nak KEBAHAGIAAN YANG DULU , 
npew kau BAGI AKU RACUN dalam HUBUNGAN ni ?
NAPER KAU TAK CUBE BERUBAH ?
kau kata kau SAYANG AKU . 
APE BUKTI KAU ?
STOP IT laaa . 
IM DONE HERE . 
kalau kite gaduh , aku yang berusaha pujuk kau . 
berusaha selamatkan hubungan kite . 
tapi kau ?
seronok mesej ber AWAK bagai dgn perempuan lain . 
kau lupakan aku mcm tuu jee weyhhh  
kau pk aku batu kea ?
takde perasaan ?
npew kau takley na HORMATI HUBUNGAN ni ?
cube kalau aku buad mcm yg kau buad , 
kau rasa apew ?
aku just na ckp . ONE DAY t kau rasa ape yang aku rasa . 
sbb DUNIA BERPUTAR . kau akan kne balik mcm mne yang aku kne .
ape yang kau nak sume nye aku bagi weyhh . 
kenapa kau takley bgy ape yg aku nak ?
aku just nak kau tngglkan SUME PEREMPUAN kau . 
kau taw takk . 
aku dah tak larat . 
sume anta MSEJ kt aku ckp SYG KT KAU . 
kau taw tak ape aku rasa time tu hah !! 
aku rasa na mati tinggalkan dunie . 
aku ne pegy pada ALLAH . 
ALLAH syg aku tak cm kau ! 
kau kejam !! 
kau taw tak . 
tiap kali ape je kau ckp kt aku . 
aku DAH TAK PERCAYA KATA KAU . 
aku jea yang selalu ckp kt HATI AKU . 
dia JUJUR . dia JUJUR . tpy HAKIKATNYA ?
aku tak taw kenapa kau buad mcm tuu . 
ape kepuasan kau buad mcm tuu . 
aku SAKED ATY NAN KAU ! 
SUMPAH SKAET ATY 1 

by the way YOU . 
pernah kea kau buad kt aku mcm kau buad kt PEREMPUAN PEREMPUAN kau ?
kau pena bgy hadiah , kau bgy ucapan sweet sweet , kau bgy cupcake even bukan bufday , sanggup lepak nan perempuan perempuan kau . takyah jemput kau datang pown kau da dtg kt dye . hebat tak kau ?
dekat aku mvm mne kau buad?
pena kau bgy ape ape ? pena kau buad ape ape ? pena kau korban ape ape ? ajak lepak nan aku pown smpai pk berkali kali . kan ?
smpai ckp , ayg da selalu lepak nan bie , bgy laa ayg lepak nan awal , aca. azizul , pz . tpy kalau bie bgy ayg lepak nan perempuan perempuan ayg . ayg ckp mcm tu ta kt dyeowg ?
balik sekowla SANGGUP ALEK SAMA SAMA . JALAN KAKI . BERIBU BATU POWN TAKPE . law AMEK AKU ? NAK NEK MOTO JEE . MALAS NEK BUS NAN JALAN KAKI . YANG DEKAT POWN MALAS , APE TAH AGY BERIBU BATU . kan ?
perlu ke kau tipu aku . 
tiap kali KAU MIN MAAF KT AKU . 
aku dah tak buleh na menerima MAAF KAU . 
maaf kau yang kau ucap kat aku mcm TAK BEERTI . 

serius li aku rendu kenangan kte dulu . 
selalu senyum , selalu happy , 
selalu bahagia . 
kau selalu menyanyikan lagu yang indah buad kte , 
lagu kite , cinta antara kita . mengintai dati tirai kamar . dan bnyk lagi . 
sekarang ? kau tak berusaha untuk memikat hati aku . 
malah aku dah TAWAR ATY dgn sikap kau . 
PELUANG TERAKHIR , yang MEMANG BETUL TERAKHIR diberikan pada kau . 
tapi kau engad laa . 
KESEMUA berkenaan dengan TAGGED , TAKAN  AKU MAAFKAN KAU ! 
AKU TAK MAAFKAN KAU ! MAAF ! AKU MEMANG TAK BOLEH MAAFKAN KAU ! 

for YOU . 
aku selalu mengharapkan agar kau menjadi yang terbaik untuk aku malah aku juga selalu doakan kau agar kau berubah menjadi yang terbaik setiap hari setiap waktu untuk kehidupan aku . aku tidak mengharapkan kesempurnaan dalam perhubungan ku cume kejujuran dan keikhlasan amat penting dalam sesuatu perhubungan . kau sayangkan aku tapi ape bukti kau sayang aku , bukti yang kau tunjuk pada aku selama ny mcm kau tak sayang aku . bertumbuk sana sini , memaki tbe tbe .berubahlah sayang , aku taw kau mampu jadi yang terbaik . 

salam ikhlas dari hati yang kecewa akan sikap kau sekarang . :'(

1 comment:

Nina Chak said...

nice,,,,,,laa
blog,,,,